دستگاه ها سونوگرافی کمپانی VINNO

دستگاه ها سونوگرافی کمپانی VINNO

 

دستگاه ها سونوگرافی کمپانی VINNO

کمپانی VINNO با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی سونوگرافی، اقدام به تولید و عرضه دستگاههای سونوگرافی نموده است. این کمپانی با بهره گیری از مجرب ترین افراد در حوزه R&D اقدام به ثبت 55 ایده نوآورانه (Patent) منجمله RF Platform کرده است و با استفاده از تکنولوژی فوق دستگاهی بسیار با کیفیت و دقیق در رده دستگاههای پیشرفته تولید و به بازار جهانی معرفی نموده است. همچنین این دستگاهها با استفاده از امکانات نرم افزاری بسیار پیشرفته در تامین نیاز های پزشکان و کسب رضایت آنان بسیار موفق عمل نموده و چندین جایزه بین المللی را در این حوزه و عرصه طراحی و نوآوری در زمینه اولتراسوند پزشکی به خود اختصاص داده است .

البته بیشتر کمپانی های التراسوند در شروع کار خود با دستگاه هایمتوسط شروع می کنند و بعد توسعه می دهند تجهیزات پزشکی را نکته جالبی که در کمپانی VINNO بوده است و نظر من را جلب کرد این نکته بود که از همان ابتدای ورود به بازار التراسوند با دستگاه های بسیار با کیفیت و High end شروع به کار کرد و تنوع محصولات و خلاقیت زیادی در طراحی داشته است، این کمپانی تجهیزات پزشکی چینی یکی از چند برند التراسوند محبوب و خوب سونوگرافی و اکو کاردیوگرافی می باشد . 

 

دستگاه سونوگرافی VINNO مناسب : سونوگرافی های زنان و جنرال رادیولوژی می باشد چون تنوع محصولات آن بسیار زیاد است همچنین پروب خطی خوب و قابل قبولی دارد .

دستگاه اکوکاردیوگرافی  VINNO

دستگاه های اکو کاردیوگرافی VINNO از کیفیت مناسب از نظر 2D کالر داپلر برخوردار می باشد و نیاز یک متخصص قلب را به طور کامل برطرف میکند .

همچنین دستگاه های پرتابل جالب و قابل توجهی دارد و در زمینه سونوگرافی زنان هم این برند چینی حرف برای گفتن دارد پیشنهاد می کنم اگر قصد دارید دستگاه سونوگرافی آسیایی  تهیه کنید به خصوص دستگاه سونوگرافی چینی حتما از این برند هم دیدن کنید فارغ از صحبت بازاریابان کار کردن و تست این برند ارزشمند است .شاید همان محصولی باشدکه مناسب شماست.

 

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت