تجهیزات پزشکیGE Healthcare

 

تجهیزات پزشکیGE Healthcare
تجهیزات پزشکیGE Healthcare

تجهیزات پزشکیGE Healthcare به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شرکت در زمینه تجهیزات پزشکی و تکنولوژی‌های مربوط به آن شناخته می‌شود. GE به افزایش سرعت کار مراکز درمانی، کمک می‌کند. فرایند کاری در تمام بخش‌های نظام پزشکی به کمک تکنولوژی‌های استفاده شده در دستگاه‌ها، نرم‌افزارهای محاسبات آماری و مدیریت بیمارستانی بهبود یافته است. این کمپانی با رواج استفاده از سیستم‌های کامپیوتری و نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی مدیریتی، کیفیت و بازده فرایند کاری را در مراکز درمانی افزایش داد.

 

 

بدون شک محصولات کمپانی GE Healthcare محصولاتی با کیفیت و دوام بالا می باشد ، تجربه من در زمینه تجهیزات تصویربرداری پزشکی به خودم این موضوع را ثابت کرده است که کیفیت اتفاقی نیست و محصولات کمپانی GE Healthcare محصولاتی با نوآوری و تکنولوژی بی نظیر می باشد .

دستگاه های التراسوند  کمپانی GE Healthcare به سه دسته تقسیم می شود :

سری دستگاه های سونوگرافی مدل  Voluson

این دسته از محصولات تجهیزات پزشکیGE Healthcare با تمرکز بر سونوگرافی زنان ساخته شده است و واقعا تصاویری بی نظیر با کیفیت بالا را برای رادیولوژیست به نمایش می گذارد همچنین دوام بالای دستگاه و عمق نفوذ پروب ها بسیار عالی می باشد .اگر شما به دنبال دستگاه سونوگرافی می باشید برای بررسی تخصصی مراجعه کنندگان در بیماری های تشخیصی زنان ، مدل های سری ولوسون بهترین انتخاب می باشند .

سری دستگاه های سونوگرافی مدل  LOGIQ

این سری از محصولات تجهیزات پزشکیGE Healthcare بیشتر برای مراکزی توصیه می شود که سونوگرافی های جنرال انجام می دهند ، خانواده دستگاه های LOGIQ با کیفیت و تفکیک تصویر بی نظیر خود در تشخیص های پزشک بسیار کارآمد می باشد و به پزشک کمک بسیاری می کند همچنین به دلیل کیفیت بالای تصویر مدت زمان اسکن توسط پزشک کم تر می شود و این باعث می شود پزشک کم تر احساس خستگی کند .همچنین در سونوگرافی های پستان و سونوگرافی های MSK پروب سطحی این مدل از دستگاه بی نظیر است .

سری دستگاه های اکوکاردیوگرافی  مدل VIVID

محصولات خانواده VIVID ساخت کمپانی GE Healthcare تخصصی تری دستگاه های اکوکاردیوگرافی برای متخصصین کاردیولوژی می باشد،  برای بررسی تخصصی قلب و عروق طراحی شده است و طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا دارد از مزایای این سری دستگاه می توان به کیفیت 2D بالا و همچنین کیفیت بالای کالرداپلر آن یاد کرد .

در پایان باید عرض کنم کمپانی GE Healthcare جای هیچ نقدی را نگذاشته است و بهترین محصولات را همیشه تولید کرده است.

 

3 دیدگاه روشن تجهیزات پزشکیGE Healthcare

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت